- Przedwojenna willa przy ul. Zamkowej od dawna nie spełniała już standardów wymaganych podczas specjalistycznej obsługi osób zwracających się do MOPS-u o wsparcie lub poradę - tłumaczy Tomasz Matuszewski, burmistrz Sanoka. - Nowa lokalizacja w wyremontowanym i zaadaptowanym na potrzeby placówki budynku jest wygodna zarówno dla petentów, jaki i pracowników.
Koszty, jakie zostały wydatkowane z budżetu miasta na modernizację i adaptację nowych pomieszczeń MOPS-u wyniosły ponad 213 tys. złotych.
ZOBACZ TEŻ: Marta Kraus, Podkarpacka Komisja Filmowa, o Podkarpackim Szlaku Filmowym - ROZMOWA
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?